Tiiu Kliimand
Marko
"Kättesaamatu."
Arst täiesti kättesaamatu. Võiks vähemalt kuidagi teavitada patsiente, et enam ei teeninda vms. siis ei peaks päevade viisi vastamata kõnedega närve kulutama.
Noora
"Võimatu kätte saada!"
Võimatu kätte saada telefonitsi. Kui meili saatsin ,et haigusleht kirja panna tagant järgi (kuna reaalselt ei saanud arsti kätte õigel ajal) siis oli kärme vastamata ja helistas mulle ja justkui nähvas, et tagantjärgi ta ei pane juhul kui ma kohale ei lähe. Selleks ajaks olin töökohast ilma ja ei näinud enam mõtet. Nüüdseks uuel töökohal olles on ta minu meililt saadetud kirjad ära blokeerinud ja nii ma teda ka enam kätte ei saa. Telefoni otsas passida tunde haige olles on julm ja kindlasti on plaanis vahetada perearsti!!!
R
"Arsti ei ole võimalik kätte saada!"
Ei soovita! Mitu aastat olnud patsient ja pole kordagi arsti isegi näinud. Helistades kas paaris või paaritutel kuupäevadel ja õigetel aegadel, siis mitte keegi ei võta toru. Ühendust ei saa, vastuvõtule ei saa, abi ei saa. Meili teel aega panna ei saa, lõpuks keegi ei aita kui on tõesti vaja arstiabi. Väga ebameeldiv kogemus!
Maria Evert
"Arst kättesaamatu"
Mitte kunagi ei saa telefoni teel kätte, vahepeal öeldi, et arst on hoopis teadmata ajaks haiguslehel, lisaks vene keele barjäär arstikabinetis (kui suhtles õega). Ei tundud, et oleksin piisavalt abi saanud.
Hanna
"Võttis ühel päeval alles mu 38. kõne vastu (teistel päevadel ei võtnudki)"
Haiguslehe taotlemine ja lõpetamine on suurem peavalu kui covid ise, olge valmis päevi toru otsas tolknema. Seda ka siis, kui helistate nn "õigel ajal".