Perearst

Sirje Reinmets

4.3 - hinnanguid kokku: 78
4.5/5 Avaldatud 8 kuud tagasi

"Minu perearst"

Väga sõbralik, kannatlik patsiendi suhtes, suurte kogemustega, professionaalne. Aega patsiendi jaoks on tal tõesti vähe, aga see on juba süsteemi viga. Tean, et arst on sunnitud peale oma tööaja lõppu veel töötama, sest koormus on suur.

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
2.8/5 Avaldatud 10 kuud tagasi

"ülekoormatud"

Saan aru, et tõenäoliselt ülekoormatud ja tööd palju, aga ikka päris nõme on, kui igakord peab arvestama sellega, et ootad seal ukse taga 40-60min üle aja, et olla siis 5 minutit sees. Kõige rohkem häirib selline kuidagi pahandav suhtumine, et enamvähem, miks üldse seal olen. Viimane kord ootasin üle 40 minuti, siis lõpuks koputasin uksele ja kui perearst pahuralt ukse lahti tegi, siis ta isegi ei öelnud tere, vaid istus maha ning terve selle lühikese aja seal kabinetis tundsin end väga halvasti. Okei, äkki oli eelmine patsient nõme ja tööd on palju jne, aga see ei tähenda, et järgmine inimene peaks selle jama enda kaela saama. Ei tajunud minu ega mu aja väärtustamist, ega probleemi tõsiselt võtmist ega hoolivat suhtumist, vaid et mind võimalikult kiirelt seal ruumist välja saada. Ja tahtsin ka ise sealt ruttu ära saada. Oligi rohkem bürokraatia ja sisutu käik. Samas üldiselt olen varasemalt vajalikud saatekirjad ja uurinud saanud (ise peab uurima oma seisundi kohta ja siis perearstilt küsima) ning emaili teel on ka kiire ja kerge asju ajada. Helistada pole tõesti mõtet sinna. Aga kui võimalik, siis ma ikkagi väldin selle kabineti külastamist. Eks see meie perearstisüsteem ongi vist selline.

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1.3/5 Avaldatud 1 aasta tagasi

"Mitte rahul"

Võimatu kätte saada, ükskõikne pealiskaudne

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
3.3/5 Avaldatud 1 aasta tagasi

"Ei ole võimalik telefoni teel kätte saada"

Helistan mitmendat päeva järjest, et saaks perearstile aega panna - no lihtsalt ei olegi võimalik telefoni teel kätte saada: niikaua kui on vastuvõtt, on telefon kinni, kui vastuvõtt läbi, siis kutsub. Täiesti masendav. Perearsti teenus pole üldse kättesaadav!

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
4.8/5 Avaldatud 1 aasta tagasi

"Minu sõbralik perearst"

Minu meelest väga sõbralik ja põhjalik perearst. Tööd on tal tõesti palju, ka patsiente on palju, heal arstil ongi rohkelt patsiente. Ravib põhjalikult, loomulikult peab ka ise oma tervist jälgima siis saab arstiga koostööd tehes alati hea ja õige ravi. Mina olen oma perearstiga väga rahul.

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
4.3/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"Minu tubli ja osavõtlik perearst"

Minu perearst on väga hooliv ja sõbralik. Muidugi tema juurde vastuvõtule pääsemine on natuke probleemne, aga maili teel saab küll häda korral kiiresti abi. Saadab kohe eriarstile kui on tõsised probleemid. Loomulikult on tal patsiente palju ja kõikide haigete analüüsid jne. ei peagi koheselt arsti peas püsima. Tuleb lihtsalt arstiga koostööd teha, ise ka oma haiguse tunnuseid tähelepanelikult jälgida ja oma probleeme selgelt väljendada siis on tulemus päris hea.

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
2.5/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"võimatu kätte saada"

Olen juba 2 päeva proovinud kätte saada, niikaua kui vastuvõtuaeg, niiakua telefon kinni. Kui saan löögile, ei võeta vastu. Ebareaalne. Vastuvõtuaeg läbi....telefon kutsub...ei mingit automaatvastajat, registratuuri...Eks üritan seekord lihtsalt terveks saada, järgmiseks korraks loodetavasti juba uus arst

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
5/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"Tagasiside"

Olen eelneva kommentaarina määranud arsti hindeks 2. Ma tahaksin seda parandada. Kuna minu väga keerulises ja mitte tavalised situatsioonis, on Dr. Sirje Reinmets mulle igati toeks ja abiks olnud. Mõistan patsiente on palju, seega enam igat küsimust ei tormagi telefoni teel küsima, kuid e-kirja teel saan igati objektiivsed ja kiired vastused paari tööpäeva jooksul, kui mitte varem. E-kirja teel arstiga suhtlemine on mugav, eriti kui on patsient elukaaslane, kes on invaliid ja ratastoolis. Tänan igati abivalmiduse eest ja mõistva suhtumise eest! Edu!

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"Sirje Reinmets"

Ei mingit hoolivat suhtumist, ebaviisakas ja kui helistada, siis vasta õde - mul pole vaja seda õde, võimatu teenindus igatahes, 2 korda apteegis käidud kahel korral - seal öeldakse, et pole retsepti......ahhhh, jura!!!

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
2.3/5 Avaldatud 3 aastat tagasi

"Uskumatu teenindus"

Mitte kunangi teda kätte ei saa, helistad 14 korda sellest 13ndal korral võetakse vastu sahmerdatatkse toru otsas ja visatakse lihtsalt su toru hargile. Lõpuks kui kätte saad, vastab mõttetu õde, kes ei saa midagi nagunii teha. TÄIESTI võimatu arst ma vihastasin end hulluks. Mõttetu, milleks sa teed tööd, kui sa ei suuda seda tööd teha.

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
3.5/5 Avaldatud 3 aastat tagasi

"Kättesaamatu"

Oleme aastaid perega just Reinmetsa juures käinud. Alati on olnud kättesaadav ja kõik tibenstobens. Jah, vahetevahel peab mitu kõnet tegema kui liinid hõivatud aga see, mis praegu toimub on lausa uskumatu. Helistades ei hakka telefon isegi kutsuma, lööb kinnist tooni. Vahetevahel täitsa mitu päeva järjest. Mis toimub ? Ja kui siis muud ei jää üle kui ise ukse taha ilmuda, ei vastata ka selle peale essugi, miks telefonitsi kätte ei saa. Väga pahane ja nördinud !

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
2.5/5 Avaldatud 3 aastat tagasi

"Kunagi ei saa kätte"

Arsti on võimatu kätte saada. Mitu päeva järjest helistanud. Igale hädale määrab salvi või antibiootikume. Lähemalt ei uuri kunagi. Täiesti ükskõikne. Jätab mulje nagu igale patsiendile tablette kirjutades saab kaelast ära.

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
5/5 Avaldatud 3 aastat tagasi

"kiitus"

Väga soe ja sõbralik inimene ning hea arst

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
2.5/5 Avaldatud 4 aastat tagasi

"Tefonile ei vasta"

Telefonile ei vasta

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
4.8/5 Avaldatud 4 aastat tagasi

"Väga hea ja professionaalne ..."

Väga hea ja professionaalne arst,aga ka väga üle koormatud.Need,kes virisevad,et ei saa määratud ajal kabineti uksest sisse astuda vaadaku,kes sealt enne teid väljub - ilmselt naisterahvas vanuses 60 kuni ..... ja kui arvate ,et tema kaebused mahuvad planeeritud aega,eksite! Ise satun perearsti vastuvõtule mitte tihemini,kui paari aasta tagant ja pole küll märganud,et minusse seetõttu halvemini suhtutaks.

  • Jaga
See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.

Jaga oma kogemusi teiste patsientidega! Iga kogemus on jagamist väärt!

Anna hinnang arstile (Sirje Reinmets)

Plaanid visiiti arsti juurde?

Peale vastuvõtul käimist kutsume Sind jagama tagasisidet osutatud teenuse osas.

TerviseTrendi kataloogi on jäetud juba üle 50 000 hinnangu! Hinnangu lisamine on lihtne, anonüümne ning võtab vaid mõne minuti.

Üheskoos saame tõsta Eesti tervishoiuteenuste kvaliteeti!