Olga Baranov
Pettunud patsient
"Ei soovita"
Arsti pole võimalik kätte saada. Telefoni teel võib jäädagi helistama - keegi ei vasta. Viimased aasta aega on 1x vastatud telefoni kõnele ja see inimene oli meeldiv, kahjuks arst siiani pole tagasi helistanud mulle. Eelmised kõned mitu aastat tagasi, kui veel vastu võeti, oli samuti enamasti äärmiselt ebameeldiv inimene teisel pool telefoni kes nähvas ja oli ebaviisakas. E-mailidele vahel saab vastuse ja siis jällegi ilmub ilma ühegi vastuseta digilukku mingi retsept/diagnoos mille pean sealt ise avastama (avastasin nädal aega hiljem). Kui kuidagi arsti kätte saan siis teeb saatekirja küll kui vaja või soovitab mingit rohtu aga sellega asi piirdub ning vastuvõtule ei saa. Olen jõudnud olukorrani kus ei ole saanud ka uue arsti nimistusse ja pean minema tasulise perearsti juurde, et saada mingitki abi. Arstile endale ei oska väga hinnangut anda kuna olen arsti näinud vist kokku 2x mitmed aastad tagasi kui tema patsiendiks alles sain.
Endine Patsient
"Kohutav perearstikeskus"
Olin tema patsient ca 5 aastat (täna mõtlen, et kuidas ma nii kaua küll vastu pidasin aga uut perearsti oli keeruline leida), uskumatult pealiskaudne arst ja üle keskmise kohutav abipersonal. Perearst ise on väga pealiskaudne - analüüside vastuseid saadab ise digilukku vaatama ja analüüsima (vereanalüüsid on ju ainult numbrid, ilma meditsiinilise hariduseta inimesed ei oska neid lugeda ja iseseisvalt analüüsida). Tavaliselt peale analüüse lasin alati oma tuttaval arstil näidud üle kontrollida, kuna perearsti poolt üldjuhul kunagi mingit tagasisidet ei olnud. Kõige ekstreemsem näide selle perearstiga oli see, kui pöördusin tema poole murega, et olen väsinud, kehale tekkisid sinikad, silmas veresooned lõhkesid jne. Vereanalüüsid olid perearsti arvates korras. Saatsin need edasi oma tuttavale arstile, mille peale olin aasta hematoloogi juures jälgimisel, kuna vere analüüsid oli ekstreemselt korrast ära. Abipersonal on üldiselt venekeelne ja väga ebaviisakas, raske on ka telefoni teel liinile pääseda (tavaliselt peab ca 1 h olema ootejärjekorras), perearstile aegu nad ka väga ei taha registreerida - tunduvad sellised iseõppinud arstid, kes iga mure peale soovitavad ibuprofeeni võtta ja pakuvad lahkelt haiguslehte. Täiesti ekstreemselt halb kogemus selle kliiniku ja arstidega. Kel vähegi enda tervisest ja närvidest kahju siis ei soovita sinna mitte kellelgi minna.
Anastasiia
"Доктор терпеливый"
Я уже у доктора пару лет, сама по себе я пациент «паникёр». Доктор всегда отвечает. Если что звонит даже и уточнит симптомы во время болезни. Очень хорошая. Я ей очень благодарна за понимание к такому пациенту, как я. Общаемся через почту, доктор отвечает и открывает рецепты.
Igor Vassiljev
"Не дозвонится"
Вообще кто то работает в этом центре? У меня астма, ингалятор закончился Весна, аллергия на цветение К семейному не дозвониться, хотя звонки проходят Когда наведёте порядок в своём заведении???
Eva
"Kehv registratuur"
Võibolla arst on hea, kahjuks puudub mul temaga suurem kogemus. Olen nimistus olnud 2 aastat, selle aja jooksul olen arsti isiklikult näinud vaid ühe korra (ja ka see toimus kuidagi kiirustatult ja ei olnud väga põhjalik). Alati kui murega pöördun, suunatakse õdede vastuvõtule. Sealsed õed aga räägivad üsna halvas eesti keeles ning on raske neist aru saada. Samuti on registratuuri kättesaamine telefoni teel väga keeruline, olen loobunud ja pigem kirjutan e-kirja, millele vastuse saan kuskil 1-2 tööpäeva jooksul.
Alla Ahadova
"Tahan kiita Olga Baranovat."
Arst Olga Baranov on väga professionaalne, tähelepanelik ja kohusetundlik inimene. Kasutab kaasaegset ravimetoodikat. Alati täpselt määrab patsiendi diagnoosi. Haigele patsiendile võib helistada mitu korda päevas, sest muretseb tema pärast.
Malev Lane
"Masendav venekeelne abipersonal. Nad ei üriagi eesti keeles suhelda"
LTK abipersonal ei suuda tagada eestikeelset teenindust. Eestikeelset suhtlust välditakse jonnakalt. See on solvav! Otsigu töökoht Venemaal.
Patsient
"Olga Baranov"
Baranova üritab vältida konkreetsete retseptide/tegevusjuhiste määramist ja vormistamist (vaatame, proovime, võibolla jne.). Kuigi valdab head eesti keelt, on suhtlemises ja kirjaviisis "venepärane". Pisut meenutab nõukaaegset suhtlust. Tervisekeskuse abipersonal pelgab läänelikku suhtlust ja eestlasi. Julgemalt ja lojaalsemalt!
Kalev
"Rahast ilma."
Nõustun täielikult eelkirjutajaga. Registratuuris töötavad vene keelt kõnelevad isikud, eesti keelt mõistavad väga minimaalsel tasemel. Tundub, et tänu sellele ei maksta ka haigekassast hüvitist ( 8 päeva eest ). Kuna vastasin, et palavikuga arstijuurde ei tule. Kindlasti vahetan ka perearsti.
patsient
"Hooliv arst"
Arst ise on äärmiselt hooliv ja asjalik ja olen igati rahul. Kuid kahjuks tuska teeb Linna Tervisekeskus, kus ta vastu võtab. Võimatu on arstiga kontakti saada. Registratuuris töötavad vene keelt kõnelevad isikud, eesti keelt mõistavad väga minimaalsel tasemel. Telefonis arstile aega broneerides ei tahetud seda mulle anda, vaid kästi võtta ibuprofeeni, teadmata mis mul viga on ....jabur!
Mustamäelt
"Baranov"
Üritab retseptide dooside üle otsustamist lükata patsiendi kaela - vaata ja otsusta ise vererõhu näitude järgi. s.o. ohtlik ravimise praktika. Milleks siis perearsti üldse tarvis on? Haige (ka apteeker) ei peaks ise ravimi kangust valima.
Darja
"Super arst"
Olga Baranov on väga tubli ja suurepärane arst!!!