Olev Pikk
Kramer
"Ükskõikne ja kättesaamatu""
Tulin probleemiga ja lõpuks kirjutati välja ravimid. Mind ei saadetud uuringule. Ei vastanud mu telefonile. Kõik oli elektroonilisel kujul.
S.B
"Hea Arst"
Väga hea arst , olin väike poiss kui tema juures käisin. Oli alati väga rõõmsameelne , viisakas ja abivalmis , tänu temale sain vajaliku operatsiooni. Olen elulōpuni tänulik.
Omapead jäetud patsient
"Ükskõikne ja kättesaamatu"
Ta sõnaotseses mõttes ignoreerib mind. Põhimõtteliselt palub, et ma ei kontakteeruks temaga. Ei lase mind uuringutele, kuhu teised eriarstid on öelnud, et pean minema. Ma lihtsalt loodan, et mul tervis ei lähe hullemaks ja paraneb kuidagi ise ära, sest mingit abi ma ei saa. Maksan makse, et saaks olla arsti poolt ignoreeritud. :)
Avalduse teinud inimene
"Palub enda poole mitte pöörduda, ei vasta patsiendile"
Iga (lisa)küsimus on konflikt? Iial ei soovita
Alo
"Kui vähegi võimalik vältige Sinu Arsti ja Olev Pikka."
Kuigi vastuvõtu kabinet ja asutus on väga kaasaegsed, siis suhtumine patsienti ning võimalus kontakti saada on pöördvõrdeliselt halvad. See arst lõpetab ja alustab haiguslehe oma suva järgi, kui soovid miskit analüüsi, siis sellest keeldub. Kui tõesti muud alternatiivi pole, võib nimistus, nimistu pärast olla, aga soovitan varduda kannatust ning proovida saada nimekirja muudele arstidele, usun et väga palju võimalusi halvema otsa komistada pole. Enamus arste ütleb, et nimekiri täis, kuid kui heale arstile agumenteeritult pika aja jooksul kirjutada, siis saab mõistliku arsti nimistusse. Ise nii tegin ning nüüd näen kui palju on ikka arstil ja arstil vahe.
Patsient
"Üleolev ja küsitava käitumisega"
Väga ebameeldiv kogemus ja küsitava käitumisega perearst. Vastuvõtul oli väga ebamugav olla, arst kordagi patsiendi poole ei vaata, ainult arvutisse v aknast välja. Vaimse tervise probleemidele vastas, et see on lihtsalt “halb tuju”. Saatekirja ei olnud nõus andma, kuna teine tervishoiuspetsialt ei esitanud talle oma hinnangut bürokraatlikult “tema tingimuste” järgi, hoolimata sellest, et anti hinnang, et saatekiri on väga põhjendatud. Pm jättis oma patsiendi abi ja ravita. Patsiendile vastas, et esita kõik pretensioonid sellele teisele tervishoiuspetsialistile ja maksa ise. Oma suhtlemises ülbe ja üleolev, ei mingit vastutulelikkust ja nagu oleks karistamatu. Olulisem on talle mingi oma bürokraatia, mitte patsiendi tervis v ravi. Väga aktiivne samas patsiendi digiloos ja tema sissekannetes mitmeid ebakorrektsuseid. Käisin tema vastuvõtul 2 korda, samas lühikese aja jooksul oli ta digilukku pannud kuskilt 7 visiiti. Nendel kuupäevadel, kus pole temaga reaalselt mitte mingisugust kontakti olnud. Kui temalt selle kohta küsisin selget vastust ei saanud, võimalik, et selletõttu ülbelt saatekirja mulle ei andnudki. Kahjuks isiklikult selline kogemus. Siiani on ebameeldiv tunne sees, kuigi õnneks nüüd teine perearst. Muidu kättesaadavuse kohta midagi halba öelda ei ole ja tugipersonal tundus ka tore.
M
"Puudub igasugune huvi patsiendi vastu"
Tundub, et arsti absoluutselt ei huvita patsiendi mõistmine. Üldiselt on kogu praksisest jäänud mulje, et nad eelistaksid, kui nende tülitamine ära lõpetada. Väga pettunud.
merili
"Perearst palub end mitte tülitada!"
Terviseprobleemidega ei ole mõtet tema poole pöörduda. Palub end mitte tülitada.
Liliana Barankova ja Igor Barankov
"Väga hea arst!"
Väga tähelepanelik, teeb kõik vajalikud uuringud ja suhtleb hästi. Seletab kõike ka patsientidele, mis, mistõttu ja milleks. Ülihea kogemus temaga.