Maimu Johanson
EV Kodanik al. 1994
"Erakordne arst"
Hiilgav spetsialist. Tänulik.
J
"Väga ebameeldiv suhtumine"
Telefoni teel saab kätte, kuid suhtleb alati väga ülaltolevalt nii, et kardad igat järgmist sõna lausuda ja kaob soov ta poole pöörduda probleemi tekkimisel. Kui olen miskit uurinud ja küsinud, siis olen talt vastuse asemel saanud lauseid nagu "me ei tee siin lollusi" (soovisin teada kas saab olemasoleva tervisetõendi arstilt ka kätte) või minu vägagi viisakalt öeldud lausele "vapsjee ülbe ka" ja toru ära pannud.
K.
"EBAMEELDIV"
Suhtumine on täiesti alla igasuguse arvestuse. Ülbe, üleolev, ebameeldiv. Iga kord kui seal käin, tuleb tema poolt suhtumist, et patsient on madalam kui muru. Selline suhtumine rikub terve päeva kohe ära ja olen tema patsient olnud maast ja madalast. Helistades saab teda kätte, aga suhtumine on sama. Noored, elu sees ei soovita teda perearstina. Ei annaks 1 staari ka kokkuvõtlikult.
karl-joosep
"Kohutav teenindus"
Telefoni teel ühendust võtmise ja abi küsimise peale sain väga ebaviisaka ja ebameeldiva teeninduse osaliseks. Hoolimatu suhtumine nimistusse kuuluva patsiendi vastu. Ülbe tädi, kellega ei soovi rohkem tegemist teha.