Karmen Joller
E.M
"parem pöördun ja maksan kohe eriarstile"
Perearst on osav suhtluses, kuid näitab üles külmust ja ükskõiksust reaalse meditsiinile probleemi osas, väljendab reaalset vastupanu igasuguse eriarstile edasi saatmise osas ning liigselt julgelt põhjendab sümptomeid vaimse tundlikkuse ja stressiga. Valusid peab lahutamatuks osaks elus olemisega. Abi murele sain iseseisvalt eriarsti poole pöördudes ja tegu polnud ülemõtlemisega nagu väitis dr. Joller vaid vajas suisa operatsiooni. Liigselt enesekindel ja ei usalda kaebuseid.
Alvar
"Ebameeldiv kogemus"
Ebameeldiva suhtumisega inimene, isiklikult ei soovita kellegil tema poole pöörduda.
Jaana
"Ego ja erialane kompetents ei käi käsikäes"
Kahju, et siin 0-ga hinnata ei saa.
guugeldaja
"Ülbe eneseimetleja"
Abi ei saanud ,ei saatnud analüüsidele , ei mõõtnud vererõhku,ainus soovitus oli ,et guugeldage abi saamiseks.Väga ebameeldiv kogemus.
kati
"Kindel eesmärk hoida patsiendid meditsiinisüsteemist eemal"
Kahjuks on nii minul kui mitmetel tuttavatel erinevad väga negatiivsed kogemused Karmen Jolleriga. Lapsega arsti kuures käies mainisin ka ühte põletikulist protsessi, arst ei vaevunud isegi üle vaatama, olukord päädis samas keskuses kirurgilise sekkumisega teise arsti poolt pisut hiljem. Ma saan aru, et igasuguse eriarstile suunamise osas on 100% nulltolerants - olen ise superspetsialist. Lisaks ütleb tema ise ette, kelle juurde suunab - konkreetselt. A la et sinna arstikeskusesse ma põhimõtteliselt saatekirja ei anna, sest mulle nad ei meeldi. Tuttavale keeldus väljastamast tõendit kindlustuse jaoks - inimesel oli jalg tugevalt välja väänatud ja paistes trauma tagajärjel, selgelt on näha, e tegemist on vigastusega. Aga Joller lihtsalt ei anna tõendit. Just because I can. Kahjuks pole siinkandis eriti alternatiive. Mina soovisin retsepti ravimile, mida olen ka varem tarvitanud. Joller kirjutas välja geneerilise ravimi, mina soovisin originaali. Kuna originiaali ja geneerilise ravimi hulk pakendis on erinev, siis väljastatud retseptiga originaalravimit osta ei saanud. Kui palusin retsept ümber teha, ei tehtud. Apteeker oli sellest väga üllatunud, tema praktikas polnud seda veel ette tulnud, et perearst ei ole nõus muutma retsepti.
ivo
"Ülbe ja ennastäis "Perearst""
Kui inimestesse suhtumist ei muuda siis pole varsti ka patsiente enam.
Riina
"Halb kogemus"
Suhtumine patsient pealiskaudne ja suhtlemine ülbe. Kui ei soovi teisi aidata ei peaks sellist töòd siis tegema.
"Ebameeldiv arst"
Väga ebameeldiv kogemuse sain sattudes dr Jolleri vastuvõtule. Patsienti suhtub pealiskaudselt ja suhtumine ükskõikne. Mingit abi oma murele ei saanud .