Jana Lepik
Evely
"Võimatu kontakti saada"
Mitte keegi ei vasta kunagi telefonile ega meilidele. Keskusest öeldakse, et tuleb helistada õe telefoninumbrile. Telefon on aga päevade kaupa kas kinni või kutsub nii sama tühja ilma vastuseta. Seda siis vähestel kellaaegadel, mis tal üldse tööajaks on märgitud. Rohkem kui kuu aega on vastuseta ka meili teel saadetud kiri. Keskusesse üldnumbrile helistades öeldakse, et vastuvõtul pääseks arstiga jutule, aga vastuvõtule ei ole paraku võimalik pääseda ja kontakteeruda ei saavat, sest ta töötab üksi ning siis ei olegi ju aega (!?). Lisaks põhjendati, et kõik see on vaid põhjusel, et mul pole ravikindlustust, et siis nii käibki ja ongi. Selgitasin, et olen kursis, et minu jaoks on perearstiteenused tasulised, nagu ka muu ravi, ja teiseks, kuidas keegi teab juba enne kõne vastuvõtmist, et helistaja pole kindlustatud? Mis on selliselt üldse perearsti mõte kui teenust on võimalik saada üksnes läbi tema, aga kontakteerudagi pole võimalik? Tegemist oleks siis retsepti kirjutamise ja vastuvõtule suunamisega, mida saab üksnes läbi perearsti. Ravitulemuslikkust pole võimalik paraku hinnata, seega panin keskmise, kuna muidu hinnangut esitada ei lubata.
I.Tõeväli
"Kiidan."
Vaid korra oli õnn saada dr. Jana Lepiku vastuvõtule ja olen siiralt tänulik väga asjaliku ja minu tervislikku seisukorda mõistva arstiga. Tuhat tänu abi eest !