Anu Sööt
Raili
"Ebameeldiv kogemus."
Üldse ei soovita. Kuna oma lapse neuroloog juurde pakuti aega alles kahe kuu pärast, aga mure oli suur, siis otsustasin siiski selle arsti poole pöörduda. Lapse kõne oli muutunud segaseks ja perearst soovitas neuroloogiga konsulteerida. Kabinetti sisenedes küsis arst, et miks me tulime. Rääkisin mure ära. Aga vastus, mis arsti suust tuli oli ootamatu. Kõigepealt küsis, et miks me oma neuroloogi juurde ei läinud ja kust kohaste tema peaks teadma kuidas laps enne rääkis. Siis palus lapsel mask eest võtta, laps võttis maski eest ja asetas selle lauale, mispeale arst kisama pani, et korista see mask minu laua pealt ära ja nüüd peaks juba kõigil selge olema kuidas maski kanda tuleb. Väga ebameeldiv kogemus.
Jan Pentshuk
"Kiirustades ja pinnapealselt antud hinnang"
Käisin lapsega antud neuroloogi juures. Kuna mu laps siiski natuke võõrastab, hakkas ta nutma. Paraku puudusid Qvalitase kliinikus kabinetis mänguasjad, millega võiks lapse huvi äratada ning pidin lapse maha rahustamiseks kasutama korraks oma telefoni, mis võttis ehk 2-3 min aega. Arstil tundus olevat kiire ja soovi lapsega mingit kontakti luua eriti ei olnud. Hilisemast epikriisist lugesin lapse kohta hinnangut, et laps on sihitu ja huvitub vaid telefonist. Kas 15 min aja jooksul on tõesti võimalik kohe seesugune hinnang anda?!