Merike Nigul
K
"Väga halb kogemus"
Käisin nimetatud arsti juures sooviga parandada hambaauku. Tema ütles et hambaauku mul ei ole kuskil. Neli päeva hiljem külastasin teist hambaarsti, kes kohe esimese asjana hambaaugu tuvastas. Helistasin dr Nigulile sooviga enda arvet tühistada, sest olin saanud valediagnoosi ja valeravi ning pean nüüd topelt raha kulutama, et hambaauku ravida. Telefonikõne oli äärmiselt ebameeldiv, arst tõstis minu peale häält ning ütles et “tema ei jää mingi arve pärast vaesemaks ja ära minu vastuvõtule enam kunagi tagasi tule” Äärmiselt šhokeeritud sellisest käitumisest. Samuti üritas mulle öelda, et ma valetan, et hambaauk ilmselt tuli suust välja alles pärast hammaste puhastamist. Korduvalt selgitasin, et niimoodi see lugu ei olnud, et teine hambaarst nägi hambaauku koheselt visiidi alguses.
Janne
"Mina pettusin raviteenuse osutamise kvaliteedis"
Hambaarsti külastusest jäi mulle väga ebameeldiv kogemus. Arst mõjus üleolevana ning mulle tundus, et ta soovis vastuvõtuga võimalikult kiiresti ühele poole saada. Hambaarsti toolis sain olla mõne minuti, mille peale sain vastuseks, et hammaste seisundit pole võimalik hinnata enne hambakivi eemaldamist (teenus, mida tema ei osuta). Järgmisel hambaarstil, kelle juures käisin, polnud hammaste seisundi hindamisega aga mingit probleemi (hindas seisundit just enne hambakivi eemaldust). Hambaarsti hinnangu õigsust ma loomulikult hinnata ei saa, kuid temapoolne üleolev suhtlusviis tekitas üsna negatiivse kogemuse.