Hambaarst

Kristi Sepp

3.8 - hinnanguid kokku: 52
Ravi tulemuslikkus
Kättesaadavus
Tugipersonal
Hoolsus
2.8/5 Avaldatud 1 aasta tagasi

"Tagajärjeks reumatoidartriit"

Soovisin saada kunagi oma arsti juurde kontrolli, kuid registratuurist aeti segamini ja saadeti mind Sepa juurde. Mõtlesin, et kui ma üksiti majas olen, käin ära. ELU LÕPUNI KAHETSEN! Tegi halba tööd, mistõttu pidin poole aasta pärast tagasi minema. Aga siis sain oma arsti juurde. Ta vangutas pead ja ütles, et pean tagasi Sepa juurde minema, et tema on teinud ebakvaliteetset tööd ja jääb tema südametunnistuse peale, kas võtab mult raha teenuse eest või ei. Läksingi siis.1) mul oli 3 kuune imik ootamas. Aeg läks üle, 20 minutit hiljem võttis vastu. Enne mind oli üks vanem papi. 2) Sain tooli, küsis üleolevalt, mis mu probleem jälle on, seletasin ära ja ütles, et ma pean leppima, et toitu hakkabki kogunema auku (eee????) 3) saatis mind 3 korda röntgenisse, et vaadata, kuidas plommi paigaldanud on (lisaraha ju). 4) Ära tulin, polnud ma millegiga rahul. Mõned päevad hiljem hakkas mu õlg valutama, siis puus jne. Kuniks veebruaris selgus, et mul on reumatoidartriit. Olen enam kui kindel, et mu haigus tekkis puhastamata töövahendite pärast. 3 aastat hiljem ikka vaevlen oma haigusega. Elu lõpuni jääb meelde see käik. Oleksin võinud varem seda nime guugeldada, oleks ehk tervis korras. :( NB! Lõpuks käisin hoopiski kolmanda arsti juures 1,5 a hiljem, kes tegi laitmatult korda. Enam kunagi ei tõsta jalga tagasi Tallinna Hambapolikliinikusse.

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"Halb kogemus oma sünnipaeval"

Väga hirmus visiit. Suhtumine ja kommentaarid nipsakad ja üleolevad. Ei selgitanud kordagi, mida teeb, lihtsalt toore jõuka lõhkus suus, oli teinud protseduur 15 minutid, mida tavalised teined arstid 1 tund

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
2.3/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"Ei soovita seda arsti !"

Mul on suur kaebus arsti peale - Kristi Sepp. Täna 27.08.19 käisin. Mul oli probleem esihambaga. Arst oli väga ebaviisakas, ei tahtud kuulata kaebusi, ei tahtnud selgitada oma tööd. Tegi mitu korda valus, oli väga lohakas. Esialgu ei tahtnud proovida ilma süstita teha, isegi kui ma ütlesin, et hammas ei ole tundlik hetkel. Peale tööd kohe pani mind istuma, ei tahtnud anda peeglid. Kui ma ütlesin, et hammaste täitmine ees ei ole tasane, ütles et ta ei näe probleemi. Pakkus õele vaadata, kuna temale oma nurgast on paremini näha, ise ei tahtnud vaadata. Kui ma ütlesin, et mulle segab mittu korda, oli väha rahulolematu, et on vaja korrekteerida midagi. Peale tööd, ütles, et mina pean täna niimoodi käia ja homme tulla, kui veel ikka segab. Arvele pani profülaktilised menetlused 10 min. - 20€, mis see üldse tähendab ? Hamba pind ees poole on ikka ebatasane, hammas ei ole sile, üks nurk on terav. Täidis on näha. Kui ütlesin arstile, ta lihtsalt mind ei saanud aru. Hetkel hammas on väga tundlik. Kliiniku veebiilehel sellist arsti üldse pole.

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"Not professional, rude, angry"

I visited Kristi Sepp at HanzaDent while my doctor was on vacation. Kristi Sepp put a filling to a wrong tooth that was already restored before and did not really question what was written in a memo from by doctor. She works carelessly, does not explain what she is doing and becomes angry when confronted. She scratched my tongue during the anaesthesia shot and also put a needle under my tongue, instead of gum. There is hematoma there now. There was also another issue with the anaesthesia - I couldn't close or move my eye. When I asked about that she did not really explain what was going on, but was emotional, rude and aggressive. Later, after I realized that in addition to everything she worked on a wrong tooth she refused to redo the work. After I insisted and we called my doctor, she removed the filling, but touched the tooth tissue. Now it hurts and I cannot even chew with it. I don't recommend not to visit Kristi Sepp. In my opinion she is both unprofessional and has poor communication skills. By the way, she does not speak English and speaks very little Russian.

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1.8/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"Ei soovita"

Läksin HanzaDenti tema juurde hambaarstile. Vastuvõttuaeg oli 18:00. Raviga ei alustatud õigeaegselt. Pidin ooteruumis ootama 24 minutit. Retseptsioonist ei antud teada kaua ma ootama pean. Protseduuril hakkas hambaarst puurima ja ei küsinud, kas soovin tuimestust alles peale valu tekkimist tegi süstid. Kuna mul oli esihambast kild väljas vajas see plommi. Arst valis valet värvi plommi. Lõpptulemus jäi ebaloomulik ja võlts. Hambast poleeriti eest poolt, et see jääks sile aga tagant mitte. Hetkel on kare ja ebamugav tunne. Olin nii pettunud, et ei suutnud arstile midagi öelda ja tahtsin lihtsalt ära minna. Lähen teise arsti juurde ja lasen ta töö ümber teha.

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
3/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"Normaalne"

Polnud kuigi sümpaatne. Tööd tegi keskmiselt. Selle eest õde oli väga lahke ja profesionaalne.

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"-"

Ei oska enda tundeid kontrollida ning käitub emotsioonide ajel, seetõttu ei oska ka patsiendiga suhelda. Ei suuda kriitikat vastu võtta. Hambaarstid on ka klienditeenindajad, kuid tundub, et tema võib endale väga ebaviisakat käitumist lubada.

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1.1/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"ebaprofessionaalne arst"

Arst ei oska oma tööd korralikult teha, peale tema vstuvõttu pidin veel sadu eurosid kuulutama, et tema tehtud vead ära parandada.

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
5/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"Olen väga rahul - PARIM hambaarst "

Käisin aastaid väikeses erakliinikus ja plommid tulid iga paari kuu tagant lahti ning ka hambad valutasid sest igal korral kraabiti hammastelt kivi nii-et veri taga. Sai villand ja helistasin Tallinna Hambapolikliinikusse oma murega et plommid ei seisas hambas. Sain järjekorda dr Kristi Sepa juurde. Kõigepealt tehti hammastest RÖ ülesvõte ja siis selgus et juureravi ei ole varasemalt tehtud vaid haige hammas "kaanetatud" plommiga. Nüüd olen juba mitu hammast korda saanud just tänu dr Kristi Sepale. Väga tähelepanelik ja hoolas arst

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1.5/5 Avaldatud 2 aastat tagasi

"Kohutav"

Selle arsti juurde ei lähe ma küll iial enam. Lõhkus rohkem kui parandas.

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1/5 Avaldatud 3 aastat tagasi

"Обходите её стороной!"

Проблема с которой я обратилась не просто не была услышана, а "перевёрнута с ног на голову". Этот псевдоврач спилила мне 3 передних зуба. Итог: проблема ещё больше усугубилась, плюс из-за спиленных зубов, испорчен эстетический вид!!!!!! Это не врач!!!! Обходите её стороной!

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1/5 Avaldatud 3 aastat tagasi

"Ei soovita"

Läksin tema juurde kuna hambast tuli ära plomm ja oma arstile aega kohe ei saanud. Arst asus kohe jõuliselt hammast puurima, mõtlesin et jään hambast ilma. Mitte mingid ettevaatust tunnet ei ole ja ei mõtlegi, et hamba sees on nãrv jne. Nagu piinamisel oleks käinud. Suhtumine oli ülbe ja ebaviisakas. Ei soovita. Tekib ainult küsimus: kuidas ta hambaarstika sai?

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1.8/5 Avaldatud 3 aastat tagasi

"Hoiatus! Kolm nädalat peale SA Tallinna hambapolikliinikus Kristi Sepa poolt läbi viidud „ravi“ murdus pool hammast ära! "

Midagi nii ebameeldivat kui „hambaravi“ Kristi Sepa poolt, ei ole elus kogenud. Pöördusin arsti juurde hamba tundlikkusega, et laseks üle vaadata ja vajadusel plommi uuendada vms, otsest kiiret ei olnud. Olin üllatunud, et nii kiirelt numbri sain ..... Täna ei imesta, miks numberid Kristi Sepale laialt saada. Kolm nädalat peale „ravi“ murdus pool hammast ära! Nii vähe kui Kristi Sepp suhtles, oli toon üleolev, et mitte öelda, ülbe. Alustuseks kolistati metallesemega jõuliselt mööda hambaid. Sõna otseses mõttes tekkis hirm ja kahtlus, et kas ta teab, mida teeb ning kas tegemist on arstiga. Seejärel saadeti röntgenisse ja pelgalt põgusalt pildile vaadates tehti otsus alustada juureravi. Hiljem toimunud vestlusest ravi- ja kirurgiaosakonna juhatajaga selgus, et röntgenipildi järgi ei tehta juureravi otsust. Otsustada saab levinud tava kohaselt alles vana täidise eemaldamise järgselt. Olles nüüd erinevate arstidega konsulteerinud, tean, et juureravi näol on tegemist piisavalt tasuva ravivõttega, mis toob patsiendi korduvalt tagasi;( Esimesel korral hakati koheselt peale tuimestussüsti puurima ning kui andsin tagasisidet, et see ei ole sobiv, tehti koheselt teine süst. Süstide mõju saabus hiljem, mistõttu olin sunnitud jätma ära sellele päevale planeeritud kohtumised kuna ei olnud võimeline rääkima, nägu oli pool päeva halvatud. Teisel korral palusin pärast süsti oodata kuni mõjuma hakkab. Seepeale sukelduti FB avarustesse ning kui peegeldasin, et tuimetus toimib, jätkati vestlust FB messingeris. Kordasin palvet mitu korda ... Järgneval korral saabuti ca 15 minutit hiljem. Sissekutsumise järgselt koheldi kui kutsumata külalist ja kostitati küsimusega "noh, mis mureks". Ehk oleks õige end "murega" mõni minut enne sissekutsumist kurssi viia? Tegemist ei olnud ju esimese visiidiga. Hambaravihüvitist ei kasutatud raviprotseduurideks, vaid nn konsultatsiooniks. Teenust koodiga 52400 (hambaarsti esmane vastuvõtt) teostati korduvvisiidil! Peab tunnistama, et „konsultatsiooniga“ saadi siiski suurepäraselt hakkama, nimelt "toimus konsultatsioon" sedavõrd hiilivalt, võib öelda ehk isegi telepaatilisel teel, et ei märganud selle toimumist enne kui arve peal oleva kirjena. :) Järgmine kord tagasi minnes küsisin selle teema kohta ja sain napi vastuse "me teemegi nii". Pärast hamba murdumist pöördusin SA Tallinna hambapolikliiniku ravi- ja kirurgiaosakonna juhataja poole. Väljavõtted vastusest: Täname Teid informatiivse kirja eest dr. Sepa käitumise ja ravi teostamise osas. Meil on kahju, et selline olukord on aset leidnud. ... Hambaarstina saab töötada kõrgema meditsiinilise eriharidusega inimene. Professionaalsuse tagamiseks peavad arstid osalema igal aastal mitmetel täienduskoolitustel ning läbima pädevushindamise iga 5 aasta tagant. Selle tõestuseks ja arsti kompetentsuse garantiiks väljastatakse pädevustunnistus Eesti Hambaarstide Liidu poolt. Vastav pädevuslitsents on väljastatud ka dr Sepale. ... Haigekassa tervishoiuteenuste loetelu ja teenuste koodide kasutamise kord muutus alates 01.01.2018. Juhised koodide kasutamise kohta haigekassalt saadeti meile aga 02.01.2018 ja nendega tutvumine võttis aega. Nii juhtuski, et varem suu läbivaatusel kasutusel olnud koodi 52400 kasutamise tingimus muutus. .... Raviprotseduuride tegemisel kasutatakse teist koodi - 52467. Teie visiidi puhul tuleb raviarvel kasutada koodi 52400 asemel koodi 52467, mille kohta teeme paranduse Teile esitatud arvel (arve lõppsumma vahe 15.99 eurot) /autori vahemärkus: hambaravihüvitise summast lõviosa läks endiselt „konsultatsiooniks“/ Kuigi meditsiinis ei tohi ükski arst anda garantiisid patsiendi täielikule paranemisele, oleme meie arstidega kokku leppinud, et anname kuuekuulise garantii meie asutuses asetatud täidistele. Patsiendi oma hambale ei ole polikliinikul võimalik anda garantiid. Kui hambakude on ulatuslikult hävinenud, on vajalik hambakrooni tugevdamiseks lisaks täidisele asetada hambale ka tehiskroon. ... näeme puudujääke arsti käitumises ja suhtumises. Oleme võtnud dr Sepalt kirjaliku selgituse. Kuna me niisugust suhtumist ei tolereeri, teeme arstile kirjaliku hoiatuse ja võtame tema käitumise patsientidega suurema tähelepanu alla. Kokkuvõtteks: *uuri arsti tausta; *ole kursis hüvitise kasutamise korraga ja jälgi enne maksmist, mis on arvele kirjutatud; *Kõik, kes käisid 2018 a. alguses samas asutuses, võiksid enda hambaravihüvitise koodi ja kasutuse üle vaadata (ehk saite ka ravi asemel ekslikult „konsultatsiooni“) *garantiid „ravile“ ei ole, küll aga on kindel, et saab investeerida (antud näite puhul oli investeering 330€); *kui „ravi“ tulemusel hammas murdub, pakutakse „lahenduseks“ investeerida samas asutuses täiendavalt 200-400€ ( ... on vajalik hambakrooni tugevdamiseks lisaks täidisele asetada hambale ka tehiskroon); *õpi teiste vigadest! Nendele, kes on teinud head, vastab elu samaga. Ja vastupidi. Mida külvad, seda lõikad. Sellest lähtuvalt ei keskendunud ülikiirel ajal kohtuteele kuigi jurist andis rohelise tule ja tungiva soovituse see lahing ära pidada. Mitte ainult enda pärast, vaid ka ära hoidmaks edasisi kahjusi, kannatajate arvu kasvu. Loodan, et kellelgi on rohkem aega, see teema lõpuni viia!

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1/5 Avaldatud 3 aastat tagasi

"Ohtlik ja lohakas arst"

2016 aastal Dr. Kristi Sepa juureravitud hammas hakkas taas valutama. Käisin erakliinikus kontrollimas ja pilt näitas, et juuretäidist oli liiga vähe pandud ehk juuretipud tühjaks jäetud. Lisaks leidis arst minu juurekanalist murdunud instrumenditüki, mida pidi ikka töökäigus arstidel juhtuma, kuid mis ei saa märkamata jääda. Kahjuks ei öelnud Dr. Kristi Sepp mulle ainsatki sõna sellest ja jättis rauatüki juurekanalisse. Kui kohutav kogemus selle arstiga, kirjutasin siia peale juureravi ka sellise kommentaari: (Kerli kirjutab: "Olin sunnitud tema visiidile minema nädalavahetusele langenud hambavalu tõttu ning just tema oli sel päeval valvearstiks. Hoolimatu, ülbe, mõnitav ning väga jõuline oma töös, pole sellist kogumust veel olnud ühegi hambaarsti juures. Ei taha enam sellise teeninduse eest maksta kallist raha.")

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
5/5 Avaldatud 4 aastat tagasi

"Parim arst"

Esimene arst, kes tegi minu hammastest pildi. Selgitas mulle ükshaaval kõik hambad ja augud ja põletikud selle pildi pealt. Nüüd käin ainult tema juures ravil. Ta oskab jagada väga häid soovitusi, kuidas hambaid paremini hooldada ja milliseid suuloputusvedelikke kasutada. Rääkis ka täpselt, millest hambakivi tekib. Väga tark, heasüdamlik ja professionaalne. Jäängi vaid tema juures käima.

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.

Jaga oma kogemusi teiste patsientidega! Iga kogemus on jagamist väärt!

Anna hinnang arstile (Kristi Sepp)

Plaanid visiiti arsti juurde?

Peale vastuvõtul käimist kutsume Sind jagama tagasisidet osutatud teenuse osas.

TerviseTrendi kataloogi on jäetud juba üle 50 000 hinnangu! Hinnangu lisamine on lihtne, anonüümne ning võtab vaid mõne minuti.

Üheskoos saame tõsta Eesti tervishoiuteenuste kvaliteeti!