Kaido Stroom
Jevgenia
"Negatiivne kogemus arsti suhtumisega, professionaalsuse kohta ei oska kommenteerida"
Lapsel oli visiit dr Kaido Stroomi juurde kell 14.40. Me jäime 2 minutit hiljaks. Olime registratuuris kell 14.42. Esimene küsimus registratuuri töötajalt oli "Mis kell on?". Ma vastasin, et 14.42. Siis ta teatas, et me jäime hiljaks ja arst läks ära. Registratuuri töötaja kordas, et 2-minutine hilinemine on meie süü ning nüüd me vajame uut aega ja see on kuu lõpus. Minu küsimusele, kui kaua kestab arsti visiit, et ta lahkub oma kabinetist 2 minutit peale patsiendile määratud aega, registratuuri töötaja ei osanud vastata. Ta ütles, et meile helistati, aga me ei vastanud. Mina kontrollisin seda. Tõepoolest lapse telefonile helistati kell 14.00. Ta lihtsalt ei kuulnud, kuna olime sel ajal haigla koridoris teel osakonda. Õnneks kuulis minu vestlust registratuuri töötajaga teine arst ning oli lahkelt nõus last traumaga vastu võtma. Sellele tohtrile olen väga tänulik inimlikkuse ja abivalmiduse eest. Täna sain kohutava kogemuse ülbe ja matsliku ortopeedia osakonna registratuuri töötajaga ja ükskõikse arsti dr Stroomiga. Mul tekkisid küsimused. Kas selline suhtumine inimestesse on kooskõlas Regionaalhaigla põhiväärtustega? Kas see tähendabki Eesti tipphaigla pühendumist ja professionaalsust, hoolivust ja vastutustundlikkust, avatust ja koostöövalmidust? Kas arstid peavad inimesi aitama? Miks visiidi aeg on tegelikult vähem kui 2 minutit, aga mõeldud 15 minutit ja rohkem? Kas registratuuri töötajad peavad probleemile lahenduse leidma ilma patsiendi süüdistamata?
Joel Metsson
"Asjalik ja hooliv"
Väga konkreetne ja põhjalik vastuvõtt. Seletas minu olukorra korralikult lahti ja näitas minu trauma üle, mis kahjuks EMO-s puudulikuks jäi. Kuulas probleemi ja leidsime koos parima lahenduse edasiseks raviks. Sõbralik personal sh õde. Väga viis!
Joosep Maaste
"Tubli poiss"
Kui midagi muud ei oska öelda, siis tõesti kogenud ja entusiastlik arst