Maie Zirk
Tõnu Samuel
"Sain sõimata"
Oleme tema juures käinud neli korda. Vahel on tundunud ülbe, vahel mitte. Viimane kord maksin 250 eurot tasulise teenuse eest (NIPTIFY test). Ta veel eraldi rääkis, et annab mulle informatsiooni testi tulemuse kohta mulle telefonis edasi. Nüüd olen helistanud neli korda. Iga kord on pahur, et temal on vastuvõtt ning miks ma teda üldse tülitan. Tema ei saa hetkel haigusloost seda asja vaadata jne. Mingit plaani, et millal helistada ta ei paku. Ma alati pakun uue aja, ta on sellega nõus ja järgmine kord siis jälle otsast peale. Ilmselgelt ma ei peaks helistama väljaspool tööaega ka. Lõpuks sain muudest kanalitest kätte, et testi tulemus on talle edastatud. Helistasin jälle. Sain sõimata, et temal vastuvõtt ja temal pole aega jne. Lõpuks püüdsin testi kohta küsida. Tema seda telefonis ei ütle. Selge. Seda oleks võinud siis juba enne öelda. Ta teab, et elan välismaal ja ütlesin, et ma olen 70 eurot kulutanud tema kõnedele. See ei pidavat olema tema probleem. Meie tema juurde enam ei lähe. Ma soovin teenust, mitte torisemist.
T
"Väga ebaeetiline!"
Olen mõned korrad temaga kokku puutunud, aga peale viimast juhtumit küll enam tema juurde ei kavatse minna. Uurisin temalt raseduse ajal kergemale tööle viimise paberi kohta. Minule jagas ühte infot, pärast ülemus helistas talle, et täpsustada mõnda asja, temale rääkis hoopis muud infot. Lõppu lisas, et ta juba ootas, kuna tööandja helistab, et ma olengi neil selline "probleemklient". Mina olen väga pettunud ja enam tema juurde ei lähe!