Maie Zirk
Tõnu Samuel
"Sain sõimata"
Oleme tema juures käinud neli korda. Vahel on tundunud ülbe, vahel mitte. Viimane kord maksin 250 eurot tasulise teenuse eest (NIPTIFY test). Ta veel eraldi rääkis, et annab mulle informatsiooni testi tulemuse kohta mulle telefonis edasi. Nüüd olen helistanud neli korda. Iga kord on pahur, et temal on vastuvõtt ning miks ma teda üldse tülitan. Tema ei saa hetkel haigusloost seda asja vaadata jne. Mingit plaani, et millal helistada ta ei paku. Ma alati pakun uue aja, ta on sellega nõus ja järgmine kord siis jälle otsast peale. Ilmselgelt ma ei peaks helistama väljaspool tööaega ka. Lõpuks sain muudest kanalitest kätte, et testi tulemus on talle edastatud. Helistasin jälle. Sain sõimata, et temal vastuvõtt ja temal pole aega jne. Lõpuks püüdsin testi kohta küsida. Tema seda telefonis ei ütle. Selge. Seda oleks võinud siis juba enne öelda. Ta teab, et elan välismaal ja ütlesin, et ma olen 70 eurot kulutanud tema kõnedele. See ei pidavat olema tema probleem. Meie tema juurde enam ei lähe. Ma soovin teenust, mitte torisemist.
T
"Väga ebaeetiline!"
Olen mõned korrad temaga kokku puutunud, aga peale viimast juhtumit küll enam tema juurde ei kavatse minna. Uurisin temalt raseduse ajal kergemale tööle viimise paberi kohta. Minule jagas ühte infot, pärast ülemus helistas talle, et täpsustada mõnda asja, temale rääkis hoopis muud infot. Lõppu lisas, et ta juba ootas, kuna tööandja helistab, et ma olengi neil selline "probleemklient". Mina olen väga pettunud ja enam tema juurde ei lähe!
Mari
"Hinnang"
Otseselt tema kui inimese vastu midagi pole, kuid lohakus jäi küll silma, tihtipeale pooled lahtrid rasedakaardil täitmata, mõõdud valesti kirjutatud jne. Küsimustele vastas segaselt jõudes alati oma jutuga mõnele teisele teemale. Iga kord külastades oli tunne, et ta pole mind varem eales näinud ja tegeleb uue patsiendiga.
Anonüümne
"Hinnang"
Olin antud ämmaemanda juures arvel rasedana ja jumal tänatud, et mu rasedus kulges normaalselt. Tegemist on ignorantse ja üleoleva ämmaemandaga, kes unustas mind suunata vajalikele uuringutele, suhtus üleolevalt minu poolt esitatud küsimustele. Tundsin iga visiidi ajal nagu näeks antud ämmaemand mind esimest korda kuigi käisin tema juures korra kuus nagu rasedatelt nõutakse. Väga ebameeldiv kogemus ning järgmise raseduse korral lähen kindlasti mõne teise ämmaemanda vastuvõtule.
Triin
"..."
super ämmaemand!
"Kliendisõbralikkus"
Võiks pöörata tähelepanu oma sõnadele, mida välja öelda, mida mitte. Pidevalt kiire, küsimustele pole aega vastata. Jääb mulje, et mis te siin käite mind segamas.