Arst

Kaido Stroom

3.6 - hinnanguid kokku: 3
Ravi tulemuslikkus
Kättesaadavus
Tugipersonal
Hoolsus
5/5 Avaldatud 11 kuud tagasi

"Asjalik ja hooliv"

Väga konkreetne ja põhjalik vastuvõtt. Seletas minu olukorra korralikult lahti ja näitas minu trauma üle, mis kahjuks EMO-s puudulikuks jäi. Kuulas probleemi ja leidsime koos parima lahenduse edasiseks raviks. Sõbralik personal sh õde. Väga viis!

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
1/5 Avaldatud 9 kuud tagasi

"Negatiivne kogemus arsti suhtumisega, professionaalsuse kohta ei oska kommenteerida"

Lapsel oli visiit dr Kaido Stroomi juurde kell 14.40. Me jäime 2 minutit hiljaks. Olime registratuuris kell 14.42. Esimene küsimus registratuuri töötajalt oli "Mis kell on?". Ma vastasin, et 14.42. Siis ta teatas, et me jäime hiljaks ja arst läks ära. Registratuuri töötaja kordas, et 2-minutine hilinemine on meie süü ning nüüd me vajame uut aega ja see on kuu lõpus. Minu küsimusele, kui kaua kestab arsti visiit, et ta lahkub oma kabinetist 2 minutit peale patsiendile määratud aega, registratuuri töötaja ei osanud vastata. Ta ütles, et meile helistati, aga me ei vastanud. Mina kontrollisin seda. Tõepoolest lapse telefonile helistati kell 14.00. Ta lihtsalt ei kuulnud, kuna olime sel ajal haigla koridoris teel osakonda. Õnneks kuulis minu vestlust registratuuri töötajaga teine arst ning oli lahkelt nõus last traumaga vastu võtma. Sellele tohtrile olen väga tänulik inimlikkuse ja abivalmiduse eest. Täna sain kohutava kogemuse ülbe ja matsliku ortopeedia osakonna registratuuri töötajaga ja ükskõikse arsti dr Stroomiga. Mul tekkisid küsimused. Kas selline suhtumine inimestesse on kooskõlas Regionaalhaigla põhiväärtustega? Kas see tähendabki Eesti tipphaigla pühendumist ja professionaalsust, hoolivust ja vastutustundlikkust, avatust ja koostöövalmidust? Kas arstid peavad inimesi aitama? Miks visiidi aeg on tegelikult vähem kui 2 minutit, aga mõeldud 15 minutit ja rohkem? Kas registratuuri töötajad peavad probleemile lahenduse leidma ilma patsiendi süüdistamata?

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.
4.8/5 Avaldatud 4 aastat tagasi

"Tubli poiss"

Kui midagi muud ei oska öelda, siis tõesti kogenud ja entusiastlik arst

See hinnang on Tervisetrend.ee kasutaja subjektiivne arvamus, mitte Tervisetrend.ee arvamus.

Jaga oma kogemusi teiste patsientidega! Iga kogemus on jagamist väärt!

Anna hinnang arstile (Kaido Stroom)

Plaanid visiiti arsti juurde?

Peale vastuvõtul käimist kutsume Sind jagama tagasisidet osutatud teenuse osas.

TerviseTrendi kataloogi on jäetud juba üle 50 000 hinnangu! Hinnangu lisamine on lihtne, anonüümne ning võtab vaid mõne minuti.

Üheskoos saame tõsta Eesti tervishoiuteenuste kvaliteeti!